Narudžba, plaćanje i dostava

Narudžba, plaćanje i dostava

Naša online prodavnica otvorena je 24 sata, 7 dana u sedmici. Naši proizvodi namijenjeni su kako  fizičkim tako i pravnim licima.

Proces narudžbe

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.

Nakon što ste izabrali neki od naših proizvoda, možete ga dodati u „korpu“ klikom na dugme „Dodaj u korpu“. Vašoj korpi možete pristupiti u svakom momentu klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu. Dok ste na stranici „korpe“, tu možete vršiti izmjene Vaše narudžbe.

Klikom na „Nastavi kupovinu“ možete nastaviti svoju kupovinu.

Nakon što se izabrali sve željene proizvode, kliknite na dugme „Plaćanje“, nakon čega ćete moći dovršiti proces naručivanja. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja

Narudžbu možete izvršiti ili kao gost ili kao registrovani korisnik. Registrovani koristnici imaju prednost jer će uvijek biti blagovremeno obavješteni o najnovijim ponudama. Prilikom registracije, dobiti ćete kontakt formu u koju trebate unijeti svoje podatke neophodne za plaćanje i dostavu.

Nudimo Vam i mogućnost besplatnog preuzimanja robe u našim prostorijama u Sarajevu u roku od 7 dana od dana narudžbe.  Potvrda narudžbe i račun biće Vam poslani na email adresu koju ste ostavili u kontakt formi.

Nakon slanja pošiljke brzom poštom, poslaćemo Vam broj pošiljke kako bi ste je mogli pratiti.

Ukoliko ne dobijete pošiljku u roku od 7 dana nakon što ste dobili broj pošiljke, molimo Vas da na pošaljete Email na info@galerija.ba ili nas nazovite na 061/428-311 . Telefonske pozive primamo radnim danima od 10:00-15:00h.

Promjene ili otkazivanje narudžbe moguće je vršiti za vrijeme obrade iste. Možete nas kontaktirati na info@galerija.ba ili na broj 061/428-311 što je prije moguće. Nakon što je narudžba potvrđena, nije moguće praviti nikakve dodatne izmjene niti otkazivanje. U tom slučaju možete iskoristiti svoje pravo na povrat.

Načini plaćanja

Nudimo Vam slijedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja / pouzećem
  • Virmansko plaćanje

Plaćanje pouzećem

Ova opcija Vam omogućava da narudžbu platite gotovinom prilikom preuzimanja od dostavljača.  Dostavljač brze pošte će Vas kontaktirati telefonom prije nego li dođe na navedenu adresu. Ukoliko Vas ne pronađe na adresi, kontaktiraće Vas još jednom, a nakon toga pošiljka će biti vraćena nama. Ova opcija je dostupna samo unutar Bosne i Hercegovine.


Virmansko plaćanje

Ukoliko izaberete virmansko plaćanje, na Vašu email adresu doći će predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu možete izvršiti ili putem internet bankarstva ili putem banke ili pošte.

Nakon što proknjižimo Vašu uplatu, poslaćemo Vam obavijest o slanju brzom poštom ili ćemo Vam javiti da možete da preuzmete narudžbu lično ukoliko ste odabrali tu opciju.

Dostava

Sve narudžbe unutar BiH dostavljamo brzom kurirskom službom, dok narudžbe za inostranstvo dostavljamo putem BH Pošte.

Dostava unutar Bosne i Hercegovine je besplatna bez obzira na veličinu narudžbe.  Nakon narudžbe, potrebno nam je 2-3 dana da pripremimo Vašu narudžbu za slanje, a nakon toga vrijeme dostave je 24h-72h sata zavisno o adresi dostave.

Cijena i rok  dostave za inostranstvo je u skladu sa cjenovnikom i rokovima BH pošte u trenutku narudžbe.

Naši proizvodi biće upakovani na način, da u normalnim uslovima dostave, ne mogu biti oštećeni u transportu. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupčev stan, nego samo do ulaza u zgradu.

Molimo Vas da prilikom preuzimanja provjerite da li ima eventualnih oštećenja i da ih odmah reklamirate dostavljaču. Prilikom preuzimanja narudžbe, dužni ste potpisati potvrdu o preuzimanju.

Reklamacije, povrat i zamjena

Ukoliko Vam se naručeni proizvod ne svidi ili Vam iz nekog razloga ne odgovara, imate pravo na povrat bez troškova i bez obrazloženja u roku od 8 dana. U slučaju povrata proizvoda, pokrivate samo trošak povrata. Period od 8 dana pošinje od dana preuzimanja narudžbe.

Kupac ima pravo da napravi povrat i da reklamira kupljeni proizvod. Ukoliko je nedostatak na proizvodu vidljiv, potrošač treba da dostavi zahtjev u pisanoj formi u roku od 8 dana od dana preuzimanja proizvoda. Molimo Vas da zahtjev šaljete na info@galerija.ba ili nas nazovite na 061/428-311. Možete nas zvati svakog radnog dana od 10:00-15:00h.

U slučaju nedostatka na proizvodu, obavezujemo se da ćemo na zahtjev i po izboru kupca ili zamjeniti proizvod sa nedostatkom drugim identičnim novim ispravnim proizvodom ili ćemo vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom.

Prema zakonu o zaštiti potrošača, kupac je obavezan snositi direktne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na povrat.

Kupac je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda uslijed neadekvatnog rukovanja istim.

Ukoliko kupac bez opravdanog razloga odbije primiti naručenu narudžbu, imamo pravo tražiti nadoknadu troškova povrata proizvoda.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i iznosu povrata, kupac će primiti u roku od 10 dana putem emaila, od dana primitka vraćene robe. Povrat novčanih sredstava, biti će uplaćen u roku od 7 radnih dana od dana obavijesti prema kupcu.